Algemene Voorwaarden Base Elf in simpele taal uitgelegd.

 

Klik hier om de Algemene voorwaarden te downloaden!

Inhoudsopgave

Artikel 1 – Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Artikel 9 – Verplichtingen van Base Elf bij herroeping
Artikel 10 – De prijs
Artikel 11 – Nakoming overeenkomst
Artikel 12 – Levering en uitvoering
Artikel 13 – Betaling
Artikel 14 – Klachtenregeling
Artikel 15 – Geschillen
Artikel 18 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1 – Definities

Daar kan ik kort over zijn:
1. Herroeping = retourneren of terugbrengen

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

Base Elf
Esmée
Postbus 51
2830 AB Gouderak

Bezoek op afspraak
2831 BJ Gouderak

06 23 41 40 93 (ook Whatsapp)
esmee@baseelf.nl

Maakt niet uit hoe laat, waar of wanneer je bericht. Ik probeer binnen 24 uur te reageren!

KvK-nummer: 74724878

Artikel 3 – Toepasselijkheid

1. Deze algemene voorwaarden zijn alleen van toepassing als je iets koopt in mijn webshop, in de loods of via Instagram.
2. Voordat je je bestelling plaatst, wordt gevraagd om de algemene voorwaarden te accepteren. Deze algemene voorwaarden kun je nalezen door te klikken op de link. Je kunt ook
de algemene voorwaarden downloaden en opslaan op je computer.
3. Kloppen mijn algemene voorwaarden niet helemaal? Laat het dan weten. Dan kan ik kijken of ik het kan aanpassen. En dat komt zeker goed.

Artikel 4 – Het aanbod

1. Alle artikelen zijn tweedehands. Dit houdt in dat ieder product gebruikssporen bevat. Soms
heel weinig, soms wat meer. Bij ieder artikel wordt de conditie aangegeven in de
omschrijving van het artikel.
2. In de omschrijving vertel ik ook zo goed mogelijk hoe het product eruit ziet en waar
het van is gemaakt. Bekijk vooral ook de foto’s van het product.
Laat het me weten als je vindt dat het product in het echt er niet uitziet zoals je had verwacht.

Artikel 5 – De overeenkomst

1. Deze overeenkomst geldt op het moment dat jij een product daadwerkelijk hebt betaald.
2. Mocht je kiezen voor “verzenden” kies je ervoor om het risico (bijv. breuk, schade of andere) voor de verzending van jou item zelf te nemen. Durf je dit risico niet te nemen neem dan contact met mij.
3. Zo gauw ik je betaling heb ontvangen, stuur ik je een bevestiging per email.
4. Bij Base Elf kun je altijd veilig betalen, in de loods kun je en zullen je gegevens niet bij anderen terecht komen.
In de loods kun je Swipen, insteken of contactloos betalen wij accepteren:

5. Als je het product komt afhalen dan zorg ik dat je weet waar je terecht kunt
als je vragen hebt of wilt retourneren. Kijk ook altijd even op www.baseelf.nl onder het kopje
‘info’. Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Wil je je gekochte Base Elf product terugbrengen? Geen probleem! Tot 14 dagen nadat je een product
bij me hebt gekocht, kun je het product terugbrengen of terug sturen. Je krijgt je aankoop bedrag
volledig retour, mits het product er niet uit ziet zoals gekocht. Ook niet wanneer het product door verzending beschadigd is.

Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in de staat is zoals jij het bij me kocht, dan kan het zijn dat je je aankoopbedrag niet geheel maar gedeeltelijk terug krijgt.

Wanneer je het item beschadigd binnen krijgt via de post, dan is het zo dat je je aankoopbedrag niet terug krijgt.

Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

Hoe werkt het terugbrengen:
Je mag het product uiteraard terug sturen. Hiervoor zijn de retourkosten voor de koper. Dit geld ook voor de retour risico’s voor eventuele breuk. Wil je een meubel terugbrengen? Laat het mij dan even weten via de contact opties.

Artikel 9 – Verplichtingen van Base Elf bij herroeping

Wil je een aankoop via de webshop annuleren, dan kan dat!
1. Stuur me een mailtje met daarin aangegeven welke order of welk product je wilt annuleren.
2. Ik betaal het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen aan je terug.

Artikel 10 – De prijs

1. De prijs die zichtbaar is in de webshop, is gewoon de prijs die jij voor het artikel betaalt.
2. Deze prijs is inclusief BTW.
3. Deze prijs is zonder verzendkosten.

Artikel 11 – Nakoming overeenkomst

1. Ik zorg ervoor dat je het product ontvangt, zoals beschreven staat in de webshop. Alle
producten die ik verkoop zijn vintage of in ieder geval tweedehands. Ze zijn niet nieuw, maar wel
in zo’n staat dat ze prima voor een tweede leven kunnen doorgaan. Zie artikel 4 voor meer
informatie.
2. Op de producten geef ik geen garantie. Mocht er binnen afzienbare tijd, iets niet goed zijn
met het product. Laat het me dan weten! Dan kunnen we samen tot een oplossing komen.

Artikel 12 – Levering en uitvoering

Heb je een mooi item bij mij besteld? Ik probeer alle pakketten binnen 48 uur te verzenden. Ik geef 100% verzendgarantie op mijn verstuurde pakketten. Je pakketje wordt goed verzorgd ingepakt en veilig verstuurd. Mocht het pakketje onverhoopt verloren raken dan zorg ik dat u uw aankoopbedrag terugontvangt.

Als je jou bestelde product op komt halen, zorg ik middels het order dat ik contact met je op neem voor een afspraak. Dan zorg ik dat jouw vintage aankoop voor je klaar staat!

Artikel 13 – Betaling

1. Items kunnen helaas niet gereserveerd worden. Na volledige betaling, is je bestelling pas definitief en is het artikel van jou.
2. Als er iets mis is gegaan met de betaling, laat het me dan weten (esmee@baseelf.nl).

Artikel 14 – Klachtenregeling

1. Ik hoop dat je ten alle tijden tevreden en blij bent met het shoppen bij Base Elf. Mocht
je een klacht hebben, dan wil ik deze graag voor je oplossen.
2. Stuur me een email of een brief met daarin het probleem zo volledig en duidelijk mogelijk omschreven.
3. Uiterlijk binnen 3 werkdagen krijg je een reactie van mij op je klacht. Ik laat je weten hoe ik
dit nu voor je kan oplossen of ik laat je weten hoeveel tijd ik nodig heb om je probleem later op te kunnen lossen.
4. Mochten we na 4 weken niet tot een oplossing komen, dan mag je de klacht voorleggen bij
de geschillenregeling. Natuurlijk hoop ik dat het nooit zover komt.

Artikel 15 – Geschillen

Op deze voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.

Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Alle foto’s zijn gemaakt door mijzelf. De foto mag je vrij pinnen, gebruiken,
dupliceren, maar wel fijn om mijn naam, Base Elf, even erbij te vermelden.

Wishlist 0
Continue Shopping
X

Product has been added to cart

View Cart